enro

Istoric

1991: Oficiul Farmaceutic Regional Deva, deschis in 1957, devine Farmaceutica REMEDIA S.A. si opereaza ca distribuitor regional cu lant propriu de 27 de farmacii in judetele Hunedoara si Alba

1994: Valentin-Norbert TARUS infiinteaza compania V.TARUS RoAgencies S.R.L. pentru dezvoltarea si consolidarea parteneriatelor strategice cu producatori internationali de medicamente de renume si reprezentarea acestora pe piata Farmaceutica romaneasca.

2000: Compania V.TARUS RoAgencies S.R.L. achizitioneaza pachetul majoritar al Farmaceutica REMEDIA S.A. – distribuitor regional cu lant propriu de farmacii in judelete Hunedoara si Alba.

2006: Farmaceutica REMEDIA S.A. fuzioneaza cu V. TARUS RoAgencies S.R.L. prin absorbtia actionarului majoritar.

2008: Se inaugureaza un nou centru logistic in Bucuresti, la nivelul standardelor internationale GDP.

2009: Farmaceutica REMEDIA S.A. este promovata si listata la BVB Bucuresti categoria II, iar dl Lutz STACHE, reprezentantul firmei AHG Vermogensverwaltungs achizitioneaza 16,5% din actiunile companiei.

2011: Lantul de Farmacii REMEDIA se extinde in restul tarii la 63 de unitati. Compania isi consolideaza structura, prin trei divizii specializate – Farmaciile REMEDIA, Divizia distributie si Divizia spitale -, servicii logistice la nivel national, servicii integrate de marketing si promovare medicala, cat si servicii de inregistrare produse farmaceutice si monitorizare studii clinice pentru piata farmaceutica.

Cifra de afaceri se dubleaza de la consolidarea business-ului in 2006.

2012: Lantul de Farmacii REMEDIA se extinde in tara la 72 de unitati si o cifra de afaceri neta a companiei de 53 mil Euro, cu  EBITDA peste 1,8 milioane de euro. Farmaciile REMEDIA isi diversifica serviciile oferite, inclusiv ingrijiri la domiciliu prin companii specializate.

2013: Preocupata de cresterea accesibilitatii si a gamei de produse si servicii furnizate, Farmaceutica REMEDIA isi continua expansiunea, reteaua numarand la finele anului 80 de unitati.

Adaptarea permanenta la cerintele consumatorilor a dus la crearea unei zone speciale REMEDIA NATURAL in fiecare farmacie, dar si la deschiderea primului magazin REMEDIA dedicat exclusiv copiilor, REMEDIA Baby.

Din perspectiva financiara, compania a raportat o cifra de afaceri de 53 mil. Euro, EBITDA fiind estimat la 1 milion euro.